beYOUti 3D kollagénterápia

Miben segít neked a Glamor Klinik?

Bőrünk mintegy 75%-a kollagénből épül fel, ez biztosítja annak feszességét, tömörségét. A kollagén termelés 25-30 éves korunk körül eléri a maximumát, ezután folyamatosan csökken, majd 50-55 éves korban teljesen leáll.

Az idő előrehaladtával a mennyiség mellett sajnos a minőségéből is veszít, vízmegkötő képessége is jelentősen csökken. Ennek következtében bőrünk fokozatosan elveszíti rugalmasságágát, feszes tónusát, majd megjelennek az első ráncok.

A Glamor Klinik-nél alkalmazott beYOUti 3D kollagénterápia segítségével gyorsan, biztonságosan és kényelmesen érheted el bőröd megújulását. A hatóanyagbevitellel egybekötött lézerterápia természetes módon és abszolút fájdalommentesen biztosítja számodra a kollagén termelődésének stimulálását. Hatására csökkennek ráncaid, bőröd újra természetes fényében ragyoghat.

Gyere, próbáld ki! Az eredmény egy egészséges, finom tapintású, fiatalos arcbőr.

Hogyan zajlik a kezelés?

Első lépésben egy személyes konzultáció keretében tárjuk fel az adott problémát. Tájékoztatjuk vendégünket arról, hogy mi várható a kezeléstől. Kialakítjuk a kezelés menetét, meghatározzuk a szükséges kezelések számát.

Egészségügyi alkalmassági teszttel szűrjük ki az esetleges kizáró tényezőket, illetve szükséges a beleegyező nyilatkozat aláírása. A kiindulási pontot fényképpel dokumentáljuk, hogy később az eredmény sikeressége lépésről-lépésre nyomon követhető legyen.

A kezelés időtartama 30 perc.

Mi várható a beYOUti 3D kollagénterápiától?

A beYOUti 3D kollagénterápia önmagában, kúraszerűen alkalmazva hozzájárul a bőr természetes megerősítéséhez, növeli annak védekezőképességét. Összességében egy általános bőrállapot javulást eredményez, melynek során bőrünk egészségesen üde, és természetesen ragyogó lesz. Csökkennek a ráncok, illetve a pórusok mérete.

Szérummal kombinálva – a hatóanyagok beépülésének fokozása révén – speciális problémák kezelésére is kiváló, mint gyulladások, aknés bőr, pigmentfoltok vagy rosacea.

Mire vigyázzunk a kezelést követően?

Különösebb tennivaló nincs a kezelést követően.

Hány kezelésre lesz szükség?

A beYOUti 3D kollagénterápiát kúraszerűen javasoljuk, ez 6-8 alkalmat jelent heti rendszerességgel. Ez jelentős bőrrejuvenációt eredményez, serkenti a fibroblasztok szintézisét, ezáltal fokozva az elasztin és kollagén termelődést.

beYOUti 3D kollagénterápia előnyei:

Gátolja az akné kialakulását, mérsékli a meglévő aknés problémákat.

Lassítja a sejtek degenerációját, így késlelteti az öregedést.

Csökkennek ráncaid, bőröd újra természetes fényében ragyoghat.

Lassítja a melanin termelést, ezáltal hozzájárul a pigmentfoltok halványításához.

beYOUti 3D kollagénterápia kezelési protokoll összefoglalása:

Megelőz: Orvosi szérumos hatóanyagbevitel (Multivit, Equilibrium, Radiant, Hyaluronic, Extreme Firmness)

Korrigál: LED maszk szérumos hatóanyagbevitellel

Megőriz*: Skin Essence Organics arcápoló csomag (arctisztító, hidratáló, szemkörnyék ápoló, hámlasztó és minerál maszk)

* javasolt kiegészítő otthoni bőrápoló termékcsomag, amelyet a kezelés ára nem tartalmaz.

Milyen technológián alapul a beYOUti 3D kollagénterápia?

A kezelés szérumbevitellel kombinált LED terápián alapul. A LED terápia az arckezelésben egy modern, fájdalommentes eljárás. Hatására javul a bőr rugalmassága, a nyirokrendszer aktiválásával a gyulladások enyhítését érhetjük el, akné kezelésében is hatásos.

A LED fény akadály nélkül, a bőr rétegeit sértetlenül hagyva hatol be a mélyebb rétegekbe, ahol hatására sejt szintű szövet-stimuláció megy végbe. Ennek következtében gyorsulnak a sejtek anyagcsere folyamatai, stimulálódik a kollagén és elasztin termelés.

Milyen hatás érhető el LED terápiával?

• stimulálja a fibroblasztok termelődését, ezáltal feszesíti a bőrt
  • lassítja a sejtek degenerációját, így késlelteti az öregedést
  • méregtelenít
  • fokozza a kollagén termelését, ezáltal csökkenti a ráncokat
  • a nyirokfolyamatok serkentésével mérsékli a gyulladásos jelenségeket
  • gátolja az akné kialakulását, mérsékli a meglévő aknés problémákat
  • lassítja a melanin termelést, ezáltal hozzájárul a pigmentfoltok halványításához
  • a kapilláris hálózat erősítése révén csökkenti a rosacea tüneteit
  • jelentősen fokozza az aktív hatóanyagok felszívódását

A kezelés teljesen fájdalommentes, sőt kifejezetten kellemes, jóleső érzéssel jár, semmilyen mellékhatása nincs, és minden bőrtípusra alkalmazható.