VIRIDEX rosacea kezelés

Miben segít neked a Glamor Klinik?

Igen gyakori esztétikai probléma az arcon jelentkező, a bőr ismétlődő kipirosodásával járó rosacea. Ez valójában az arc kis ereinek betegsége, melynek során az erek egyre tágulékonyabbak lesznek, majd egy részüknél szerkezeti károsodás következik be, és azok képtelenné válnak az összehúzódásra. A tágult erekben lelassul a keringés, aminek hatására romlik a szöveti anyagcsere. A bőr kipirosodása jellemzően az orron, orcákon, állon és homlokon fordul elő. A kezdetben rohamokban fellépő tünetek később állandósulnak. A középkorúak mintegy 10%-át érintő betegség a nőkön gyakrabban fordul elő. Pontos oka ismeretlen, de az öröklött hajlam szerepet játszik a kialakulásában.

Ha hasonló tüneteid vannak, nálunk, a Glamor Klinik-nél erre is találsz megoldást. A Viridex rosacea kezeléssel gyorsan és hatékonyan orvosoljuk problémádat.

Hogyan zajlik a kezelés?

A személyes konzultáció során felmérjük a problémás területet, megbeszéljük a kezelés mibenlétét és a várható eredményeket, valamint megállapítjuk a szükséges kezelésszámot.

A maximálisan biztonságos kezelést szem előtt tartva egészségügyi alkalmassági teszttel szűrjük ki az esetleges kockázati tényezőket. Szükséges a beleegyező nyilatkozat aláírása.

A kiindulási helyzetet fényképpel dokumentáljuk, majd minden vendégünkön elvégzünk egy allergia tesztet. A kezelés időtartama kb. 20-30 perc az értágulat méretétől függően. Utókezelés nem szükséges, azonnal folytathatjuk megszokott napi teendőnket.

Mi várható a VIRIDEX rosacea kezeléstől?

Az erek szerkezeti károsodása miatt a rosacea tünetei az idő múlásával egyre súlyosbodnak, így a tünetek is egyre inkább látványosabbá válnak. Az időben elvégzett kezeléssel, már 1-2 alkalom jelentős változást ígér. Az I-es és II-es stádiumú rosacea VIRIDEXEL történő kezelése rendkívül gyors, hatékony, látványos és fájdalommentes.

A beavatkozás után az erek eltűnnek, a kezelt terület duzzadttá és pirossá válik, ami természetes reakció, és néhány órán belül elmúlik. Bizonyos esetekben előfordul, hogy a bőrpír napokig fennáll. A bőrpír teljes megszűnése után válik egyértelműen láthatóvá az adott terület kezelésének sikeressége. A szükséges kezelésszám a rosacea sűrűségétől függ.

Mire vigyázzunk a kezelést követően?

Nincs különösebb teendő a kezelést követően.

Hány kezelésre lesz szükség?

A kezelések számát a rosacea sűrűsége határozza meg. Az orra lokalizálódó egy-egy szál eltűntetése akár már egyetlen kezeléssel lehetséges, azonban az orcákon jelentkező nagy kiterjedésű értágulatok esetében 4-6 alkalom is szükségessé válhat. A kezeléseket 3 hetente végezzük.

VIRIDEX rosacea kezelés előnyei:

• Nagyon hatékony, gyors kezelés.
  • Rendkívül látványos, szemmel látható azonnali eredményt ad.
  • A páciens azonnal visszatérhet a napi rutinjához.
  • Minden bőrtípuson alkalmazható, nincs mellékhatás.

Milyen technológián alapul a VIRIDEX rosacea kezelés?

A beavatkozást termokoagulációs eljárással végezzük, amely a hő okozta roncsolás elvén alapszik. A hőt 4 Mhz frekvenciájú rádiófrekvencia hozza létre. Speciálisan szigetelt, 0,075mm vagy 0,150 mm átmérőjű tűvel 2-3 mm-enként haladva kezeljük végig az értágulatot. A magas hőmérséklet (75-80C) hatására a kapilláris fala és annak tartalma is károsodik. A kezelt vénafal összezáródik, a benne lévő vér hirtelen megalvad, majd széttöredezik.

A termokoaguláció, a pontosan irányított és ellenőrzött energia hatására csak a célszövetekre van hatással. Az eljárás során így nem jöhet létre égés vagy szöveti károsodás, az teljesen kockázatmentes. A beavatkozás nem jár vérzéssel vagy fájdalommal, csupán enyhe csípésszerű, szúró érzés kíséri.

A termokoagulációs eljárás előnyei:

• nagyon hatékony, gyors kezelés
  • rendkívül látványos, hisz szemmel látható azonnali eredményt ad
  • nincs mellékhatás
  • a páciens azonnal visszatérhet a napi rutinjához
  • minden bőrtípuson alkalmazható

VIRIDEX rosacea kezelési protokoll összefoglalása:

Megelőz: Orvosi szérumos hatóanyagbevitel (Multivit, Equilibrium, Radiant, Hyaluronic, Extreme Firmness)

Korrigál: Termokoaguláció kezelés

Megőriz*: Skin Essence Organics arcápoló csomag (arctisztító, hidratáló, szemkörnyék ápoló, hámlasztó és minerál maszk)

* javasolt kiegészítő otthoni bőrápoló termékcsomag, amelyet a kezelés ára nem tartalmaz.